Wymiana towaru i reklamacje
Otrzymany towar można wymienić w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Wymiany dotyczą zamiany rozmiaru, koloru, modelu lub w przypadku wcześniej uzgodnionej wymiany na inny towar. Wymiany na inny towar odbywają się tylko w przypadku podobnej lub większej wartości nowego zamówienia. Aby wymienić towar odeślij go nam wraz z paragonem i wypełnionym formularzem wymiany towaru na adres:
MOTO-PERFEKT Łukasz Sułkowski
ul. R. Dmowskiego 16A
33-300 Nowy Sącz
Formularz wymiany towaru |
Odesłanie niekompletnej paczki: bez paragonu, bez wypełnionego formularza czy niekompletnego towaru może wydłużyć czas wymiany towaru. W celu jak najszybszej obsługi wymiany zalecamy odesłanie pełnego zamówienia: towar, paragon, formularz wymiany.
W przypadku chęci skorzystania z reklamacji i zajścia konieczności odesłania produktu na nasz adres,należy go dostarczyć na koszt Klienta. Po otrzymaniu paczki przez dział Reklamacji zajmiemy się bezzwłocznie obsługą i w możliwie najkrótszym terminie poinformujemy Klienta o stanie reklamacji. Klient otrzyma informacje o stanie reklamacji do 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu na nasz magazyn. Aby zareklamować towar odeślij go nam wraz z paragonem i wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres:
MOTO-PERFEKT Łukasz Sułkowski
ul. R. Dmowskiego 16A
33-300 Nowy Sącz
Formularz reklamacyjny |
Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z obsługą sklepu w celu przedstawienia warunków reklamacji. W przypadku gdy reklamacja okaże się bezzasadna Klient zostanie obciążony kosztami wysyłki reklamowanego towaru zarówno do producenta jak i w przypadku paczki zwrotnej do Klienta.
UWAGA! Nie odbieramy paczek zwrotnych wysłanych za pobraniem.