Wymiana towaru i reklamacje

Wymiana towaru

Otrzymany towar można wymienić w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Wymiany dotyczą zamiany rozmiaru, koloru, modelu lub w przypadku wcześniej uzgodnionej wymiany na inny towar. Wymiany na inny towar odbywają się tylko w przypadku podobnej lub większej wartości nowego zamówienia. Aby wymienić towar odeślij go nam wraz z paragonem i wypełnionym formularzem wymiany towaru na adres:



MOTO-PERFEKT Łukasz Sułkowski
ul. R. Dmowskiego 16A
33-300 Nowy Sącz

 
Formularz wymiany towaru



Odesłanie niekompletnej paczki: bez paragonu, bez wypełnionego formularza czy niekompletnego towaru może wydłużyć czas wymiany towaru. W celu jak najszybszej obsługi wymiany zalecamy odesłanie pełnego zamówienia: towar, paragon, formularz wymiany.




Reklamacja

 

W przypadku chęci skorzystania z reklamacji i zajścia konieczności odesłania produktu na nasz adres,należy go dostarczyć na koszt Klienta. Po otrzymaniu paczki przez dział Reklamacji zajmiemy się bezzwłocznie obsługą i w możliwie najkrótszym terminie poinformujemy Klienta o stanie reklamacji. Klient otrzyma informacje o stanie reklamacji do 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu na nasz magazyn. Aby zareklamować towar odeślij go nam wraz z paragonem i wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres:



MOTO-PERFEKT Łukasz Sułkowski
ul. R. Dmowskiego 16A
33-300 Nowy Sącz

adobe
 
Formularz reklamacyjny



Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z obsługą sklepu w celu przedstawienia warunków reklamacji. W przypadku gdy reklamacja okaże się bezzasadna Klient zostanie obciążony kosztami wysyłki reklamowanego towaru zarówno do producenta jak i w przypadku paczki zwrotnej do Klienta.

 


 

UWAGA! Nie odbieramy paczek zwrotnych wysłanych za pobraniem.

 


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel